Центар за корисничку подршку ГВС-а нуди богату лепезу разноврсних услуга:
- Обука корисника – за своје производе ГВС организује обуку у виду курсева са теоријским и практичним делом. Постоје курсеви на основном и напредном нивоу послуживања и специјалистички курсеви.
- Техничка подршка – “жива” комуникација, електронска подршка, удаљено послуживање су неки од видова техничке подршке. Сви видови техничке подршке су на располагању на српском, енглеском и руском језику.
- Одржавање опреме обављају сервисни центар и служба за теренске интервенције. За време трајања техничке подршке за своју опрему, ГВС обезбеђује расположивост резервних делова и услуге поправке те опреме.
- У оквиру услуга одржавања програмске подршке предвиђено је отклањање неправилности, опоравак података и измене мањег обима.
Ниво расположивости појединих врста услуга је прилагођен фази животног циклуса производа.
На захтев наручиоца могуће је уговорити виши ниво подршке у каснијим фазама животног
циклуса производа.
За време трајања фазе редовне подршке, ГВС пружа услуге развоја у вези са својим
уређајима по посебним захтевима корисника. Ово укључује: унапређења електронске опреме,
специјализовања електронске опреме, унапређења програмске подршке и нове функције.