Корисничка подршка

Техничка подршка

Обука

Одржавање

Одржавање ПП


Инжењеринг

Монтажа

Пуштање у рад

Планирање

Пројектовање

Унапређења

Демонтажа


Истраживачко развојне услуге


Развој програмске подршке

Услуге


Корисницима својих производа ГВС нуди пун спектар пратећих услуга које покривају читав животни циклус производа. Услуге ГВС система смањују трошкове и скраћују време увођења производа у експлоатацију. ГВС такође нуди услуге истраживања и развоја у својим областима деловања и стручности.


Пратеће услуге уз производе

Уз своје производе ГВС нуди одговарајуће услуге које могу да се групишу у две групе: корисничка подршка и инжењеринг.

У групу услуга корисничке подршке спадају: техничка подршка, обука, одржавање електронске опреме и одржавање програмске подршке.

У групу инжењеринг услуга спадају: монтажа, пуштање у рад, планирање, пројективање, унапређења и демонтажа.


Расположивост пратећих услуга током животног циклуса производа



Животни циклус система обухвата период од стављања система у продају до демонтаже последњег система из експлоатације. Свака појединачна инсталација система има свој животни век који називамо "експлоатациони век". Животни циклус неке верзије система се односи на све инсталације те верзије система.

Примопредајом система почиње експлоатациони век. Током експлоатационог века, кориснику су на располагању услуге подршке, зависно од фазе животног циклуса у којој се систем налази.

Крај фазе подршке не значи да је систем заборављен. Од краја подршке трајно су на слободном располагању садржаји који омогућавају кориснику или трећим лицима да пружају подршку систему, па се ова фаза назива "самоуслужна подршка".

Постоје 4 фазе подршке и то су:

  • фаза матичне подршке траје док се систем развија и укључује гарантни период
  • фаза продужене подршке траје до објаве краја живота система
  • фаза одржавања током које је на располагању поправка замењивих делова и резервни делови, најчешће траје 10 година од објаве краја живота
  • фаза подршке током које сервисни центар више не нуди услуге одржавања, али ГВС пружа подршку корисницима или трећим лицима у обављању одржавања

Гарантни период је временски период унутар фазе матичне или продужене подршке који почиње од тренутка пуштања система у рад, а трајање је предмет договора.




Истраживачко развојне услуге


Развој електронике

Нудимо услуге развоја електронских производа и система у потпуности по техничким спецификацијама наручиоца.

  • Развој електронских склопова у области аналогне и дигиталне електронике, микропроцесорских управљачких система, претварача снаге и РФ кола.
  • Дизајн за програмабилна логичка кола (енг. FPGA), како за дигитална, тако и за комбинована аналогно-дигитална програмабилних кола.
  • Развијамо угњеждене програме (енг. firmware) уз формалну верификацију или без ње. Располажемо са богатом библиотеком сопствених модула доказаних у раду на терену.

Програмска подршка

За чисто програмске производе, на располагању су услуге развоја програмске подршке:

  • Развој програмске подршке ниског нивоа - модули језгра оперативног система, гоничи (енг. driver)
  • Базе података у реалном времену, обрада у реалном времену, комуникациони протоколи и услуге високе расположивости
  • Расподељена (енг. distributed) програмска подршка, са отпорношћу на отказе појединих програма
  • Програмска подршка високе поузданости и расположивости, праћена одговарајућом контролом квалитета у свим фазама развоја